mandag 10. september 2007

Godt valg! Og husk:

STOPP HØYREKREFTENE!

4 kommentarer:

Tramteatret sa...

Farvell politikk og velkommen musikk
Se himlen er lyseblå
Nå skal vi bli frie fra byråkratiet.
Få blomsterbed og bedre råd
Se økonomien og handelen gror
Som liljer i drivhus med nygjødsla jord.

For høyrebølgen kommer
Den ruller og den flommer
Og høyrevinden piper
Som hundretusen viper
Med høyrevri
Flyr de muntert forbi
Og hilser den nye tid.

Så farvel politikk og velkommen musikk
Se himlen er lyseblå
Skal alle de store få spise av bordet
Så vil jeg da være med og
Tenke litt mer på meg selv og mitt hjem
Og hvordan man trikser og kommer seg frem.

Hør høyrebølgen skvulper
I småtjern og kulper
Kjenn høyrevinden varmer
I hjerte og i tarmer
Jeg er lei av min teak-
sfa, naboen har lik
:/: Nå vil jeg bli vakker og rik :/:

Høirevelger sa...

Beklager Hurre. Du kastet vel bort stemmen din på NKP i år også?
Det er mye vi Høirevelgere kan takke eks-svigersønnene til hedersmann Ditlev-Simonsen, Fabian Stang og Toril Fiskerstrand for.
SV har megetå lære av Høire. Uten "avsløringer" av "fy"-kontoer i Sveits, Fabians blanke bak, unge venniner og utradisjonelle advokatpraksis og at Toril sa hva hun faktisk mente om våre nye landsmenn, hadde Høires suksess ikke vært mulig. Velgerne hadde sans for det, rett og slett !.
Stein Ørnhøi prøvde seg jo som "våpenagent" på slutten, men det falt i grus.
Det er brød og sirkus velgerne vil ha! Husk det i 2009!!

Hurre Hupp sa...

Kjære Høirevelger!

Mine partipreferanser er en hemmelighet mellom meg og valgurnen. men du har jo selvfølgelig helt rett: Det at man må redusere sin egen levestandard og forandre sitt eget forbruksmønster radikalt for at miljøet skal ha en minste mulighet til å overleve, slikt gledesdreperi ønsker velgerne rett og slett ikke å høre.
Fordi folk flest er en gjeng uansvarlige egositer som aldri kan bli seg selv nok, gikk det så bra som det gikk for din høit elskede politiske fløi, herr Høirevelger.

I sa...

Evt. fordi de er seg selv nok, Hurre? Trodde forresten ikke du flagget dine politiske preferanser så aktivt, jeg. Var det ikke Venstre det gikk i?