mandag 21. september 2009

Råd på billigsalg

Carl I. Hagen starter nå opp som kommunikasjonsrådgiver for selskapet Burson-Marsteller. Direkte rimelig vil faktisk Hagens råd være, kun et par tusenlapper i timebetaling, inkludert moms selvfølgelig .

For kom ikke her å si at dette ikke kan betale seg. F.eks:

Spørsmål: Jeg skal forsøke å selge villaen min. Men dessverre er garasjen ulovlig oppført, byggemelding mangler. Hva skal jeg gjøre?

Svar: Dette er ikke noe å bry seg om. Skulle noen henge seg opp i slike bagateller, er det bare å svare som jeg selv har gjort:Jeg har ikke gjort noe som helst med det. Jeg regnet med at alt var i orden. Så skal du se at alt ordner seg. Megleren min er, som sagt, dessuten helt enig med meg: "- Garasjen har stått der siden tidenes morgen og er knøttliten. Det er ingen som bryr seg om slike saker, folk driver med alt mulig på eiendommene sine og gjør som de vil." Så det så!

Det blir 3250 kroner, takk! Faktura kommer i posten.

Ingen kommentarer: