onsdag 10. oktober 2007

Stasi! Securitate! KGB! Gestapo!

PÅ en gang! Midt i sentrum av fredlige Tønsberg!

Det er jo selvfølgelig åpenbart at flertallet av disse glupingene som her nettkommenterer har rett! Ikke en gang våre ærede pensjonister, disse som var med på å bygge krigen, kan lenger føle seg trygge for usmidige og firkanta offentlige tjenestemenn (-og kvinner) utelukkende ute på jobb for å forsure, trakassere og plage dønn hederlige medborgere som ikke har gjort annet enn å gi fullstendig blaffen i å betale p-avgiften selv om gyldig p-tillatelse for lengst hadde gått ut.

Ren kommunisme, spør dere meg!

På indignert vegne av FOLK FLEST!

1 kommentar:

Høirevelger sa...

Jeg antar at du mener bygge Norge etter krigen. Bygge krigen kan jo mistolkes, vet du.
Forøvrig er jeg helt enig. Av andre yrkesgrupper der fleksibilitet og smidighet er et ukjent begrep kan nevnes lisens-kontrollører, styreledere i borettslag, billettkontrollører, ansatte hos kemneren og anleggsinspektører. Hvorfor skal jeg f.eks. ikke få lov til å sette opp min ringe 140 kvadratmeter fritidseiendom hvor jeg vil på min 150 mål store tomt ?. Attpåtil må jeg føre opp det lille krypinnet på selvangivelsen. Og skulle jeg måtte innom plan- og bygningsetaten, risikerer jeg både parkeringsbot hvis besøket tar lengre tid enn planlagt. Eller bot på T-banen da jeg hadde glemt at min kone skulle bruke vårt felles månedskort den dagen. På toppen av det hele kan det ligge en hilsen fra styrelederen i sameiet der det står at jeg pålegges å male inngangsdøren min hvit i stedet for grønn. Og skulle jeg roe nervene med en god konjakk foran TV-en, risikerer jeg at lisenskontrolløren ringer på døren.!
Kommunisme !!